Sayaaa

Wednesday 18 February 2015

SEBATAS MENGAGUMIMU *


And a very good evening my fellow followers :) Now aku sedang mengenal hati budi seseorang, seseorang yang sangat baik. Kenal just dekat laman social but hati terpaut tanpa kata hanya sesaat. cewahhhhhhhhhh, haha. Namanya Muhammad Azalyzam bin Abd Rahman. Nak dijadikan cerita, aku pun taktahu macam mana aku boleh sangkut dengan dia sebab kan aku takdalah suka melayan boys yang tak kenal kat social media such as facebook, twitter and so on. tapi dengan dia pap! just one second aku dah boleh lekat then senang je bercerita kisah hidup aku kat dia even takpernah kenal and jumpa. Pelik bukan? katakan tidak kepada minyak dagu. hahahahahahha. hati rasa nak selalu dekat dengan dia nak dia selalu ada dengan aku. rasa sayang mucul juga walau aku cuba nak berlagak kuat tanpa cinta. tapi untill now aku dia taktahu yang aku pun suka dia and aku dah start sayangkan dia lebih daripada seorang kawan.

Kebetulan pula, birthday aku sama dengan ex dia, birthday dia pulak sama dengan ex aku. Mungkin takdir semuanya ni. time tu dia tengah heartbroken sebab baru clash then dia pun senang je nak bercerita kisah hidup dia dekat aku. lajuu jaaa, shuuuuh macam air mengalir. haha. Maybe waktu tulah hati kami mula bersatu. Kami saling memahami antara each other. Hm dia bolehlah dikatakan goodlooking sebab tu dia ramai kawan perempuan and adik angkat dan terangkat. haha. Dari situ aku cuba ajar diri jangan terlalu berharap. aku ni apalah sangat kalau nak dicompare kan dengan orang lain. Seriously, bukan nak merendah diri gila tapi sedar diri. ada beza between two sentece tuuu okay. Dia jugak cerdik and berpelajaran now dia study at KIPSAS. jurusan kewangan islam. Sebabtu jugalah aku lagi kena ajar diri supaya sedar diri.

Dia pun seorang yang kuat, family dia pun kuat sebab banyak benda yang diaorang face. Aku paling respect mama diaa. sebab sebab sebab hm adalahhh. hahah. Apapun aku sentiasa doakan yang terbaik untuk dia dan keluarga dia. Haaaa satu lagi, adik dia namanya Aisyah pun sama perangai macam dia iaitu sweetalker dahlah comel suka kenakan kami. suruh kawinlah sayang kakak husna lah apalah. haha. apapun dia budak budak kan. aku takkesah tapi seriously, aku taktahu kenapa wujud rasa sayang dekat diaaaa. hmm.

Kami memang banyak persamaan. and hati aku terlalulalulaluuuuuuu gembira since kenal dengan dia, jodoh mungin? hahahaha. apapun husnaaa, awak kena sedar diri okayyy? 


Dear Azalyzam,


Ku ingin menjadi sang bulan yang kan selalu tereangi gelap malamu...
Ku ingin menjadi sang bintang yang kan selalu hiasi gelap malamu..


In shaa Allah lampu akan sentiasa setia dengan tiang...




Your smile is inspire me :)


P/s : Husnaaaaaaa with love



No comments:

Post a Comment