Sayaaa

Wednesday 25 February 2015

Aku okay aku kuat

Assalamualaikum,

Hello guys, tonight aku jatuhkan air mata again because of man. Aku baru sedar yang aku ni bodoh sebab senang percaya diaa. Lama dah kan aku kuatkan hati drpd lelaki tapi bila aku kenal dia aku jadi bodoh then terus melting dengan dia for a short time. ohh pleasee! aku ingat dia betul betul ikhlas dengan aku tapi dia takpernah pun jaga hati aku. Like seriously, dia slalu cerita pasal ex diaa, dia taksedar ke bila dia cerita tu aku akan sakit hati. no, he don't ever think about my heart. Bukan setakat ex, moment moment yang dia post kat social media pun dia takpernah fikir pasal hati aku. Seriously, aku mmg menyesal gila sebab aku bukak hati untuk diaa. Tiap kali dia cerita itu ini, hati aku sakit aku buat bodoh je, just like a fool women without brain. In fact, aku yang lebih lebih jaga hati diaa. Hm, now aku nak cuba jauh kan diri drpd dia in a slowly step. Nur Husna binti Mohamed you can do this! Just trust yourself and you will free. Walau sebenarnya, aku dah pun mula sayang diaa. Pray for me ya guys? Supaya aku kuat face semua ni k. After this, no more love k, aku dah penat sngt rasa sakit. Sakitnya tuh disinicewahhh. Hahaha. K nite weyyy, kbye.

P/s : Husna with love :')

No comments:

Post a Comment