Sayaaa

Wednesday 18 February 2015

Hati gua sudah semakin sado :)



Hi helooooooo korang korang, bapak lama aku tak update blog mesti korang rindu aku kan kan kan. haha. #perasanlebih. hm. I have a sad story to share with you guys. Get ready because you guys will shock when read this. hmmmmmmm, Aku dah break dengan Syafiik hm nak tahu sebab apaa? sebabbbb ada benda lain yang lebih penting daripada aku iaitu minatnyaa. Minatnya is race. Banyak kali nasihat pun takboleh masuk. Lastly, aku fed up dengan relay kami even dia still nak continue lagi. Aku boleh bersabar bila dikeduakan or diketikakan if compare dengan agama and family dia but bukan motor okay tidak sama sekali. So, aku terus decide untuk break dengan syafik tapi untill now we still contact lagi sebab dia nak sangat contact and sentiasa tunggu aku but seriously I will never ever ever getting back to him and full stop. Berkawan tu taksalah kan even dia still ada perasaan sayang dekat aku dia respect keputusan aku and yeahh now we're friends :)

Disebabkan perkara itu, aku bertekad nak jadi kuat and in shaa Allah I strong enough, Thank you Allah for giving me a strong heart. Now exam SPM pun dah habis, aku duk rumah just goyang kaki tangan je, hahahaha. Ingat nak kerja tapi ntahlah hari hari rushing banyak benda nak buat such as main badminton, bola tampar, futsal, tolong mak berniaga, jagakan anak-anak saudara. Maybe one day when aku ready aku akan keluar juga daripada jengka 12 ni and find a new pengalaman.

Last but not least, untill now I still miss my first love. Seriously miss him so damn muchhhh like a most crazy women in the world. haha. Hopefully one day Allah beri kesempatan untuk berjumpa dengan dia hm mana tahu jodoh kan? heheh, What a nonsens thing that I type niiii. hahahahah. My new prncipe NO MAN, NO LOVE, NO CRY.  

Thats all guys, thanks cause always support husna dari dulu hingga sekarang. I appriciate thats guys. Love youuuuuuuuu. Kbyeeeeeee.



P/s : Husna Mohamed with love



Senyum sikitttttttttt loyyyyy :)


No comments:

Post a Comment