Sayaaa

Wednesday 28 October 2015

straight forward lahh

Assalamualaikum, examination just around the corner guys ! Its final exam sem 1. So nervous so stress. Hm hopefully I can perfome my best. Haaaaaaaa..... fearfull lah weyy. Dalam stress stress ni rindu pulak dengan team madrasah. Dulu masa stay situ tenang je takde nak fikir banyak benda. Tapi sekarang hm... Feel like a boom that want to expose. Haha.

Dahlah Banyak sangat benda yang nak kena fikir dan mampu menyumbang kepada tekanan. Semua masalah pendam seseorang mana tak rasa nak naik gila. Hm its okay lah even aku dah takda pendegar setia pun aku mampu je nak hadap the overcome. In shaa Allah sebab aku ada Allah. Sedih macam manapun sakit macam manapun aku aku tetap pendam dan aku masih mampu tersenyum walau mata hati menangis. Maybe orang tengok aku ni cheerfull tapi dieorg taktahu yang tetiap malam aku menangis. Sebab apa aku menangis? Sebab bila banyak sangat hati ni pendam akhirnya penat jugak, bila dah penat aku akan menangis. Thats the way i realese my stress. Sebab tu aku cakap yang aku mampu je hidup sorang without any support.


Cepatlah sampai pendengar setia tu,Banyak benda nak ceritani... nak happy jugak weyy. Ini tidak adil. Haha. By the way, wish me luck guys for my final. 4 flat in sha Allah. Doa aku untuk orang orang yang pernah datang dalam hidup aku even takde org ingatkan aku except my family lah. Okay bye. Haha.
Assalamualaikum.




Honestly,
Nurhusna






No comments:

Post a Comment