Sayaaa

Wednesday 21 May 2014

Azizi azizi zizi zizi zizi zizi & zizi

ASSALAMUALAIKUM.....

Hi hello salam sejahtera. Hope semua sihat. Saya ni sihat tapi ada satu penyakit yang takkan pernah lari daripada saya iaitu penyakit cinta. Eceh, jiwangkan. haha. Hm. cerita yang before ni saya dah delete sebab haritu saaaaaaaaaaaaaaaaaaaakit hati sangat dengan hero cerita dalam blog saya ni. Hm. sekarang saya nak share balek cerita-cerita saya dengan korang. Ingat tak nama hero blog saya ni ? ha ? takingat ? namanya Mohamad Azizi bin Abd Ghani. haaaa... ingat pun. haha. Now dia dah habes sekolah, dah start kerja pun. orang dah senang kan... manalah nak ingat kat kita ni kan. Lagipun dia dah ada awek. malassss nak ganggu relay dyeorang tapi prasaan jeles tu tetap adaaaaaaa. Takpalah sebab aku ada motto sendiri dalam percintaan ni.. motto aku ialah................

Aku rela sakit hati @ terluka sepanjang hidup aku yang penting orang yang aku sayang, orang yang aku cinta sentiasa bahagia dan happy walaupun dengan orang lain.

Haaaaaaa.... best tak best tak ? takbest ? pegi maen jejauh. haha. Hm. sebenarnya, walau kami dah lama break, perasaan sayang aku dekat zizi takpernah hilang. dia ada girlfriend, aku ada boyfriend tapi sayang aku dekat dia takkan berubah. tapi dia takkan pernah tahu yang aku ni sayang dia gila-gila. You know what ? bila dia balek drpd Melaka dia ajak aku jumpa. masatu hanya Allah ajelah yang tahu bertapa haaaaapppynya aku.

Tapi sayang. kami jumpa sekejap sangat sebab dah lewat sangat. hm, takmanislahkan anak dara balek rumah lewat malam. So ? aku takdapatlah spend time dengan dia. masa yang aku tunggu-tunggu akhirnya tamat macamtu je. aduyyy, macam nk bunuh diri je rase tapi aku yakin yang zizi takde rase ape-ape pun sebab dia tu relax sngat. ntah-ntah dia takda perasaan pun nk jumpa denga aku :'( 

Masa kami bertentang mata tu, aku rase macam nak nanges je. sebak sangat sebab dah berzaman-zaman aku takjumpa dia. hm, last jumpa raya tahun 2013 je. gila tak rindu. Tiap kali aku pandang dia aku rasa macan nak nanges je tapi aku cover habes. hahahah. tapi adalah something yang dapat aku buat, drpd dulu lagi aku teringin nak salam dengan dia and aku lakukan itu. Soooooooo saaawit tahu ! tapi bagi aku jelah, mybe dia fikir aku ni gile tetibe nak salam ngan dia. padahal aku bapak segan tapi ntahlah kenapa aku boleh jadi berani cantu. 

Hopefully, aku dapat jumpa dia lagi lepasni. walaupun dia benci aku, aku tetap sayang dia. Seriously I love you Mohamad Azizi bin Abdul Ghani. Yes aku mmg dah ada boyfriend, mmg aku sayang dia tapi sayang aku pada kau takda siapa boleh lawan. Hope kau happy dengan awek kau sekarang. Stop contact bukan bermaksud aku nak lupakan kau tapi aku taknak hati aku sakit lagi. Kau tetap ada dalam hati aku, aku takkan lupakan kau sampai nafas aku yang terakhir ye sayang :')

Sampai sini sajalah korang. aku penat. kalau terfikir pasal dia mesti aku nnges. hm, I just want to be strong ! Okat guys ! next time jumpa lagi.. follow gua okay. bye.
 Assalamualaikum sahabat :D

No comments:

Post a Comment